CNRS-INSB UCA
CNRS-INSHS
lapsco
LAboratoire de Psychologie
Sociale et COgnitive

UMR 6024 UCA-CNRS
L'étude de la cognition depuis ses bases cérébrales jusqu'à sa régulation sous l'influence de l'environnement social

DERNIÈRES PUBLICATIONS
Coull, J. T., Johnson, K. A., Droit-Volet, S. (In press). A mental timeline for duration from the age of 5 years old. Frontiers in Psychology.
Droit-Volet, S. (In press). Intertwined facets of subjective time. Current Directions in Psychological Science.
Bertrand, P.R., Combes, J.L., Dury, M.E.,Hadouni D. (2018). Overfitting of Hurst estimators for multifractional Brownian motion : A fitting test advocating simple models. Risk and Decision Analysis, 7, (1-2), 31-49. [Doi : 10.3233/RDA-180136].
ÉVÉNEMENTS
Enseignement et formation

Juin 2018. Conditions d’admission en thèse

Rechercher




Accueil > Publications > 2016

Eq1

Huguet

publié le , mis à jour le

Régner, I., Selimbegovic, L., Pansu, P., Monteil, J.-M., & Huguet, P. (2016). Autobiographical and stereotypical knowledge : Different sources of threat on math performance for Girls and Boys : The Role of Stereotypic and Idiosyncratic Knowledge Frontiers in Psychology, 7, 637. doi : [10.3389/fpsyg.2016.00637- >http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2016.00637].