CNRS-INSB UCA
CNRS-INSHS
lapsco
LAboratoire de Psychologie
Sociale et COgnitive

UMR 6024 UCA-CNRS
L'étude de la cognition depuis ses bases cérébrales jusqu'à sa régulation sous l'influence de l'environnement social

DERNIÈRES PUBLICATIONS
Coull, J. & Droit-Volet (In press). Explicit understanding of duration develops implicitly through action. Trends In Cognitive Sciences.
Coull, J. T., Johnson, K. A., Droit-Volet, S. (In press). A mental timeline for duration from the age of 5 years old. Frontiers in Psychology.
Droit-Volet, S. (In press). Intertwined facets of subjective time. Current Directions in Psychological Science.
ÉVÉNEMENTS
Enseignement et formation

Juin 2018. Conditions d’admission en thèse

Rechercher




Accueil > Publications > 2015

FAYOL M.

publié le , mis à jour le

Alamargot, Flouret, L., Larocque, D., Caporossi, G., Pontart, V., Paduraru, C., Morrisset, P., & Fayol, M. (2015). Successful written subject verb agreement : an online analysis of the procedure used by students in Grades 3, 5 and 12. Reading and Writing, 28, 291-312.